دبیرستان حلی5 تهران

بچه های دوره سوم

دبیرستان حلی5 تهران

بچه های دوره سوم

دبیرستان حلی5 تهران

شاید خیلی وقتا دلتون بخوادمطالب مهم و کار ساز رو در معرض دید و در اختیار همه ی بچه ها قرار بدید. این جا هم برای همینه و متعلق به شخص خاصی نیست و تک تک شما حلی 5ای ها قراره در مطالب وبلاگ یک گوشه ی کار رو بگیرید.شاید بشه که همه با هم اونو به محفل پایه مون تبدیل کنیم. کیفیت مطالبش هم به همت شما مشتی ها بستگی داره. بی صبرانه منتظر نظرات شما برای بهبود وبلاگ هستیم

علی یارت هم دوره ای ( ;

طبقه بندی موضوعی


توضیح در مورد تغییر برنامه آزمونهای ترم1
در پی تعطیلی سه‌روزه‌ی هفته جاری بخشنامه‌ای از سوی مدیرکل آموزش پرورش استان تهران مبنی بر تاخیر یک هفته‌ای آزمونهای ترم1 صادر شد.
از آنجا که رویدادهای آموزشی ترم2 پایه سوم به گونه‌ای است که امکان تاخیر در آغاز ترم2 وجود ندارد و از سوی دیگر طبق تقویم آموزشی پایه مقرر شده بود از تاریخ 26دی تا 2بهمن به عنوان فرجه‌ی بین دو ترم و برای استراحت و تجدید نیروی دانش‌آموزان لحاظ شود، همچنین تعطیلی سه‌روزه مشکل غیرقابل حلی در پیش‌برد کلاس‌های پایه سوم ایجاد نکرده بود، تصمیم بر این بود که آزمون‌های پایه سوم بدون تاخیر در روز شنبه 5دی آغاز شوند. اما از آنجا که اجرای بخشنامه وارده از سوی مدیریت دبیرستان ضروری دانسته شد در برنامه جدید، آزمون‌ها فشرده‌تر از گذشته تنظیم شد تا به فرجه‌ی بین دو ترم و برنامه‌ی شروع ترم2 لطمه‌ای وارد نشود.
طبیعتا هفته‌ی آتی (5 تا 10دی) حضور دانش‌آموزان در مدرسه عمدتا با هدف مطالعه و آمادگی برای آزمون‌های ترم خواهد بود و دانش‌آموزان می‌توانند در این هفته برای آزمون‌هایی که به علت فشردگی برنامه احتمال کمبود وقت دارند مطالعه بیشتری داشته باشند.


اطلاعیه در مورد اردوی تفریحی بین دو ترم
بنابر تقویم آموزشی – اجرایی پایه، در نظر است اردوی تفریحی بین دو ترم در فاصله روزهای 29دی تا 2بهمن برگزار شود.
جزئیات برنامه به همراه رضایتنامه در روزهای آتی به همراه فرم رضایتنامه کتبی تقدیم خواهد شد.
بدیهی است برگزاری اردو در درجه اول منوط به اخذ مجوزهای لازم از سوی مدیریت دبیرستان و پس از آن موافقت و همراهی والدین و دانش‌آموزان عزیز خواهد بود.

با آرزوی روزهایی خوش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی